Ahad, 10 Mei 2009

Accord Jerung aku (Lampu B siot..hehehe.....)




Tak terlintas pun nak sambar keter Honda nier...hehehe. Ingatkan x jadi dah, tapi minat punyer pasal ditambah ngan ketidakbestan menaiki Wira, aku terpaksa juga membuat keputusan nier...hahaha. Survey selama hampir 2 minggu akhirnya berhasil di mana aku menjumpai juga Accord Jerung model Lampu B nier. Rege pun agak berpatutan dan mampu aku beli secara cash (x payah hutang dah, lagipun kalo uat loan bank interest tinggi uat apa? hehehe).

Keter nier masih kat Kedai, minggu depan, hari selasa dah bleh amik (mintak2 sempat pakai sebelum aku balik kampung minggu depan...hahaha). So, mulai hari nier nampaknya aku akan pakai 2 bijik keter, satu wira, satu accord. Tapi Wira, rasanya aku akan tinggal kat kampung kut. hahahaha.....

7 ulasan:

  1. 2.0 la bro, keter apa yg jimat minyak kalo cc dah besor cam gitu...

    BalasPadam
  2. bro.. ada tak ternampak honda jerung ni kat mana2.. atau ada ahli club nak jual ke? Wa nak tangkap sebijik la.. Mau beli cash..

    BalasPadam
  3. http://www.facebook.com/media/set/?set=a.2234081179869.136245.1483114833&l=505ffd6e20

    BalasPadam
  4. main dlm bandar byk lah minyak.hway ok

    BalasPadam
  5. Nak beli call ler...0194644186 v-tec besar

    BalasPadam